Krizový plán - šablona


Krizový plán šablona

Krizový plán šablona

Když Vás potká firemní krize, je zapotřebí jednat. Rychle rozhodovat a hlavně zastavit negativní vlivy, ať v podobě utrácení peněz, nebo eliminace zdravotních rizik. Většinou nemáte čas přemýšlet nad tím, co by měl obsahovat krizový plán. Stáhněte si jej a věnujte se řešení vlastní krizové situace.

Na základě zkušeností jsme pro Vás připravili šablonu, která Vám pomůže:

  • zkompletovat potřebné informace
  • definovat stav týmů a firmy
  • sestavit krizový plán
  • rozhodnout se, na které zakázky soustředit pozornost
  • rozhodnout se, která opatření realizovat jako první a která později

Šablona obsahuje všechny základní prvky, na které se musíte v úvodní fázi krize zaměřit. Následně Vás bude provázet po celou dobu řešení krize. Najdete zde i grafy, které Vám pomohou správně se rozhodnout, a nebo získáte fakta pro krizovou komunikaci vůči zaměstnancům, případně i zákazníkům, dodavatelům.

Šablonu Krizový plán si můžete stáhnout zde.

Máte-li zájem se naučit krizový management, přihlaste se do znalostní linie na těchto stránkách. Součástí znalostí linie obdržíte tuto šablonu, která Vás provede celým studiem.